Aj!

Fy vilken hemsk dag jag har haft!
Den började jätte bra när jag fick min macbook av skolan,
dagen flöt på vi slutade 12, jag pallrade mig hemmåt och skulle äta.
när jag kom hem åkte pappa och jag till coop och köpte lax och räkor som vi åt sen och det var ju jätte gott!
Sen städade jag lite och skulle gå till Moa som satt och väntade vid nån buss kur för det regnade som sjutton!
När jag passerat två hus, stod där en hund och en tant som pratade med några som hade stannat sin bil för att prata med tanten (min granne)
Hunden glodde på mig och precis när jag skulle gå förbi han,
Så skällde han till högt och högg mig i benet! :'(
Det gjorde hemskt ont och det var väldigt otäckt men jag bara fortsatte gå,
det kändes jätte läskigt men jag ringde pappa så han sprang ner till mig och pratade med tanten,
hon hade inte märkt något och trodde att han bara hade nafsat i mina byxor eftersom jag fortsatte gå.
Så jag kunde inte vara med moa :( riktigt synd.
Fick åka in på laurentius kliniken och dom tvättade rent och gav mig et recept på antibiotika.
så det blir att äta antibiotika en vecka tre gånger om dagen :(
Nu vet jag hur det känns att bli biten av en hund, rekomenderas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0