Förlåt!

Har varit oaktiv på bloggen idag,
var på tallshipraces i halmstad! ;3 missade september :((
Men imorn åker jag med tåget upp till östersund o träffar folk lite i en vecka,
tills skolan börjar !
Som ni förstår kan jag inte ta med datorn på tåget därför kan jag inte blogga ;((
men dagarna efter får jag BLOGGAAA ;))
Haha,
köpte iallafall lite hellokitty stuff på tsr ;)
Lite mobilsaker, stickers, godis
ja typ det och fick en suuuper söt tisha av pappsen idag också!
Betty Boop! <3
Lägger upp en bild snarast möjligt!
Puss o Kram
// Alma !

Kommentarer
Postat av: Bella

Frågestund på bloggen nu, klicka in och ställ en fråga! :) <3

2011-08-07 @ 16:18:51
URL: http://flickanisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0