fyy

Hejsan alla människor!
Jag har inte bloggat alls på senaste typ, dumma mig.
Men jag är sjuk, mitt liv är sämst, och jag bara orkar inte.
Det ända jag kan göra just nu är att dricka te honungsvatten o sånt o självklart käka piller ;s
Alltså medicin, mot min onda hals. Eller egentligen är det mina halsmandlar som gör så förbannat ont.
Kanska har fått halsfluss ;o
det hade ju verkligen varit toppen.. nä fy
Försöker lära mig lite låtar också, till olika "uppträdanden" men nog om det.
Låten jag ska rekomendera är en lugn o fin låt "bubbly" tror alla känner igen den men vacker är den.
Mamma fyller år imon också 35 bast ! Älskar dig jätte mycket underbara mamma! <3
Så det blir väl o äta lite tårta o så dårrå. Ge henne en fin present ska jag också, men ni får inte veta va det är!
För man vet ju inte om mamsen får för sig o läsa min blogg i kväll? ;)
Puss o kram på er o ha det bra!
ps jag vill flytta härifrån,
ingen speciell anledning egentligen jag saknar alla o känner att det här inte är min plats.
aja hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0