Hej!

Idag var jag på olofsbo, alltså en strand ;)
Det var ganska kul faktiskt men pizzorna går inte att rekomendera.
Har sjungit hela dagen!
-
Sen nu på kvällen var jag på "Allsång på Vallarna" med familjen och alicia enstedt ! <3
Det var kul fast musiken var ju liksom lite gammaldags men det var roligt ändå haha,
Måste värkligen få sjunga av mig nu alltså!
Till alicia:
Du är bäst! :D haha
kram på er jag slänger in ett liten inlägg senare men nu får ni nöja er med en bild på lilla mig efter allsångs kvällen:)
inte den finaste bilden på mig men still..

Kommentarer
Postat av: Alicia <3

Du är bäst alma ! <3

haha musiken var ju BÄST , eller inte :((

2011-08-01 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0