Ledsen för dålig uppdatering

Förlåt att jag har varit oaktiv! men jag får väl tillbaka för min statistik är väääldigt låg. :(
hjälp mig med att höja den igen vettja!
Nu har jag fått min MacBook inom skolan men vi får ha den som om det vore våran egen dator,
hemma, utomlands överallt bara vi är rädd om den ;) <3
Så det blir roligare för mig att blogga nu när jag har en mac!
Tror jag iallafall!
Igår köpte jag hoppande bönor och var på triathlon och femkamp med skolan! Blev trött efter det,
ramlade med cykeln också krockade in i två av mina vänner..
Aj säger jag bara, mitt knä svullnade upp och fick ett sår på smalbenet ;(
mer om mina hoppande bönor kommer sen nu måste jag gå för våran lektion tar slut snart ;) för er som undrar fick vi gå in på vad vi ville nu ;) <3
Bloggar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0