Minna Larsson!

Är med världens sötaste minna nu ja!
Har fortfarande ont i mitt ben men det funkar, det jobbiga är ju att jag är trött hela tiden av antibiotikan ;p
Men jaja .. Nu ska jag inte klaga här inte.
Minna är iallafall jätte söt, rolig, och allt sånt där ;)
Mina bönor mår bra tror jag för dom hoppar heeela tiden :') så sööta :D
Om ni inte orkar ta hand om ert husdjur köp en hoppande böna man behöver ju inte ta hand om dom alls :D
ingen mat ingenting, bara om ni vill he dom i vatten några timmar för att dom inte ska torka ut men jag vet inte om det är så bra?
Tänk om den drunknar liksom :OO

Kommentarer
Postat av: Michelle ♥

Asså jag fattar inte det där med "Hoppande Böna".

Är det en levande sak, elr en helt vanlig böna som hoppar? :p ♥



2011-08-20 @ 16:51:37
Postat av: Evelina

lägg ut bilder på dina bönor nurå? :D <3

2011-08-21 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0