Skola.

På tisdag börjar skolan igen, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det!
Känns pirrigt, konstigt och osäkert. Vet inte vilka jag har och om dom är äkta-
Som stöd tar jag med mig min bästavän Ida :')
hon följer med mig ända till falkenberg och stannar tre dagar!
Jag behöver väl egentligen inget "stöd" men hon finns ju där och det känns jätte bra!
Vi har roligt jag och min bästaste ida! Hon är den bästa jag har,
underbar, rolig, fin, MIN <3

Idaa

Jag tror inte att någon vill läsa det här inlägget men jag måste bara skriva av mig lite.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Det känns hemskt att lämna mitt hem, men jag saknar mina syskon och min familj
som bor i falkenberg.
Egentligen skulle jag vilja stanna här för evigt, utan att säga hejdå till någon.
Det skulle inte vara lika farligt då om jag bara glömde och började om.
Tro inte att jag "hatar" falkenberg för det gör jag inte men det är liksom bara inte norrland.
Jag känner min inte hemma där men det beror inte på kompisarna, om ni skulle tro att ni har gjort något så,
skulle ni förstå! annars om ni är osäker så kan ni ju alltid fråga! Jag säger ju inte att jag inte är sur på någon som jag är sur på. Så come on !

Dagens låt är "bubbly" bara för den är bäst

http://www.youtube.com/watch?v=AWGqoCNbsvM&ob=av2e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0