Tack Eve !


Tack sötaste, underbaraste Evelina som bloggat åt mig idag!
Löwweee uuuu! :D
Visst var hon duktig? (a'
visst ska hon gästblogga igen ? (a'

Vi vet alla svaren på frågorna ! :D

Haha ja nu är jag hemma !
i norrland, känns underbart! Helt extas ! :D
vet inte hur det stavas men lev med det ;)
Jag ska träffa Evelina en stund på morgonen imon, sen blire wilma i östersund också slaggar jag där! :D
Blir mer bloggning imon, nu brottar lisa ner mormor hahah xD
måste bara delta x)

Ciao! xoxo
ALMA & EVELINA ! :D
fast alma skrev haha ;)<3
älskar er läsare, kommentera mera bara <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Klart jag ska, så att jag kan få skämma ut mej lite mer! :D <3

2011-08-08 @ 13:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0