Till Moa D

Älskade du, jag saknar dig så mycket! Kommer till vintern tror jag.. Ganska länge dit känns det som! :/ Jag vill att du ska veta att du är världens bästa tjej, Du betyder så mycket för mig! Förlåt om jag inte visat det på senaste men min värld har varit konstig ;s Förut visste jag inte vad äkta vänner var känns det som, men jag har förstått vilka jag kan lita på och vilka jag inte kan lita på, du är en av dom finaste vänner jag har. Du är helt underbar, dom som inte tycker om dig är helt bakom flötet! Jag kommer ihåg allt roligt vi gjort tillsammans ex när vi va ute och fiskade bara du och jag och vi hade ingen kniv så vi tog fisken i en påse.. haha, när det var godis regn och du bara kastade dig! Jag fick kanske ihop fyra godisar medan du fångade ihop typ ett kilo o.O Vi har jätte många minnen du och jag, jag vill bara att du ska veta att du betyder jätte mycket för mig, och jag är ledsen för att jag kan ha sårat dig. Du har aldrig sårat mig vad jag kan minnas, du är en äkta vän som jag inte vill förlora. Puss och Kram Jag älskar dig Moa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0