woppss ;)

Ledsen att jag inte bloggat idag glömde att säa att jag skulle till Göteborg!
Förlåååt...
Jaja när vi var framme i götet så tog vi spårvagnen till haga, där letade vi upp min absoluta favorit affär! :'3
Kawaii <3
Jag handlade från Cubus, H & M och så klart kawaii!
Dagens inköp från:
Kawaii: t-shirt med en panda på, en svampbob pin, en kak-spegel, en huvtröja, knästrumpor med cup cakes och två söta hårspännen ! :D
Cubus: rosa jeans-byxor och en lila pösig tröja med knappar!
H & M: Hellokitty hårborste, hellokitty läppbalsam med melon doft och ett nagellack med mimmi ;)
Jag brukar aldrig handla så mycket! Men är man i Göteborg så är man!
Ps. mamma köpte huvtröja och hårspännen till mig, resten har jag betalat med egna pengar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0