Godmorgon!

Hejsan allihopa !
Jag är som vanligt ganska trött på att blogga men jaa..
Ni kanske vill veta hur en dag ser ut för mig ? mjoo, en Vaaanliig heeeelg daaaag:
Vaknar ca kl 10, Äter en bit choklad (kalendern) Seen öppnar jag en superduper present från kawaiidesigns kalender 8D
Läser lite.... seen 11 eller så käkar jag lite frulle ex en kopp te eller ett glas smoothie..
Har det allmänt tråkigt tills klockan är 12 eller så då ni händer det grejor! Fast nä, kollar lite på tv eller läser en bok eller går in på datorn ! :d
Känner mig foreveralone runt 12:30 och tittar på min hamburgare-tele väntar på att någon ska ringa... Men det är det såklart ingen som gör xo
mjaaa, sen vid 13 så äter jag luuunchh... Eller så gör jag inte det.. det beror på.. ^w^
SEN ÄTER JAG GOODIS!? eller så gör jag inte det heller... :o
oc sen rullar dagen på tills klockan 15 då jag läser lite till eller umgås med nån det vet man aldrig.
dagen fortsätter rulla medans jag dränker mina ören i musik osv.
SEN ÄR DET JU MIDDAAAAG :DDD
jaja, happyface till min mammas goda mat.
och sen dagens höjdpunkt. JULKALENDERN! :DD
och mera tv.. tills klockan blir tolv eller så.
Då läser jag lite till och dricker gärna en kopp med teeeee.. :D
somnar väl sen då.. 1-2-3 vet inte riktigt men jag tycker om att sova så jaa.
seeen SOVER JAG 8D
Intressant fakta ? Mnjaaa, njeee... :c men jaja nu ska jag iaf städa lite och kanske fixa lite julklappar. who knows ? Nä inte jag.
HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0