nejmen tjenaa!

Hejsan Svejsan i lingoskogen!
Idag tänkte jag; åhh va trevligt med en kigu söndag !
Sen slog det mig! Det blir ingen kigu söndag, jag ska ju iväääg juu :c
Fast det ska ju också bli kul, men liksom KIGUUUSÖÖNDAAG! :C
haha, fml..
Jamen, HAHA, sitter o garvar för mig själv när jag ser hur många som gillade min status om hur lång jag va osv... asså kortiis :c hihi, men det är ju mysigt o vara kort ju! Visst man får ont i nacken ibland när man får titta upp på alla hela tiden menmen ..
Sen har jag fel på min jobbiga fooot också :c asså, fmlfmlfmlfml... :o Nej men jag ska ju ha klackar på tisdag på vslutningen juu!
Inte jätte höga men fortfarande !
Och jag ääääälskar mina skor... Rörigt inlägg men jaa... Mina underbara älsklings skor som gör mig lite längre, åh dom e fina! Men ni får inte se dom höhöhöhöhö... >:D

HA DET BÄÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0