yes i am without you, but I will do alright. I always do ♥

7 saker jag inte kan leva utan ♥ (eftersom alla tar tio saker så tar jag sju)
1. Mina vänner och familj.
Har massor av bästavänner men Ida här har jag känt längst och hon har helt klart en speciell plats i mitt hjärta.
2. Böcker & te.
När min dag har vart kaos kokar jag en kopp te och tar fram en bok, absolut det bästa sättet att koppla av. Finns ungefär ingenting som kan få mig att må så bra som te och böcker.
3. Mössor & vantar ♥
Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker iallafall att det är super gosigt med vantar och mössor! Vissa älskar märkeskläder medans jag älskar varma gosiga vantar och mössor.. nej men är det kallt ute ska man klä på sig! haha ♥
4. Min säng ♥
hade ingen bild på min säng.. men här är en bild på en likadan säng som jag har! Fast jag har ju ingen flicka som sitter i sängen hela dagarna, men iallafall ^^
Gosigaste underbaraste säng, det bästa jag har, ungefär så.
5. Musik! ♥
Jag är nog inte ensam om att tycka att musiken har räddat mig ibland? För det har den iallafall, sjunga är mitt liv o så är det bara. Och juste jag är en sån där glad tjej vars pappa äger en röd vinylspelare. Himla bra manick.
6. Kött! ♥
Kalla mig hemsk eller vad ni vill, men jag kan inte leva utan att äta kött. Det är fantastiskt, men det är ju från person till person. Och sås förstås!
7. Vatten!
Vet inte hur det är med er men jag skulle då inte leva utan vatten ;o
Och titta sikken söööt kissemiisseeeee ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0