Bilder?

Hej käraste bloggläsare!
Jag undrar om ni tycker att jag ska lägga ut mer bilder i min blogg,
Jag har liksom märkt att jag nästan inte lagt ut någon bild överhuvudtaget :o
Det kanske är ett bra sätt att visa vem jag är vad jag gör osv.
Bilden jag har på mig själv som bild på mig är liksom riktigt gammal se i julas.
Och typ två bilder på mig o anna i påskas!
Jag kanske borde lägga ut bilder?
vad tycker ni?
Oh juste min bror ska döpas <3
Jag ska nog sjunga på dopet! ^^
Elian är ju tre år men mamma ville vänta med att döpa honom,
Lägger ut en bild på han sen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gör det :)

2011-07-09 @ 18:00:02
Postat av: Evelina

2011-07-09 @ 22:02:35
Postat av: Evelina igeeeen ;D

Kolla du har en hemlig beundrare där längst upp... ;)



Ja, lägg ut Mycket bilder! :D

gör en såndär "hiss och diss" också :P för jag vet ju typ inte vad du gillar och inte :,( <3

2011-07-09 @ 22:05:12
Postat av: Alma

Evelina, jag fattar inte riktigt haha ;) ge mig exempel :) elr jag fattar principen men ja hjälp mig gärna :) <3

2011-07-14 @ 00:08:41
URL: http://enlitenflickahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0