Hej hopp!

Jag har ändrat lite på min blogg, den kändes så himla... inte jag?
Och jag kom faktiskt på att jag lovade att lägga upp bilder! Men jag gjorde det aldrig :o
Förlåååt OwO
Idag var jag iallafall på långås marknad! Shiet vad det var stort kunde aldrig tro att jag skulle hitta det stället.. I långås!?
Jag hittade lite grejor där faktiskt! En hello kitty t-shirt och två par örhängen ( hellokitty)
Jag har verkligen kommit in i en hellokitty period nu alltså ;p igår köpte jag en hellokitty plånbok och ett par hörlurar!
Som jag längtar väldigt mycket efter att dom ska komma hem till mig haha *blink*
Nu ska jag faktiskt lägga upp bilder på en gång! Så jag inte glömmer enjoy!
Hello kitty tröjan!
Suddig bild på örhänge.
lurarna jag beställt! <3
börsen jag beställt!
Visst är dom underbara! <3 åhh jag bara älskar dom så mycket ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0