Jäklar alltså!

Fy, det var en stor fet spindel på mitt golv! Moa upptäkte den hon: Oj det är den största spindel jag sett! Har ni sånt i södra sverige? Jag:tydligen...
Haha nämen shiet vad den var äcklig :o
Men det är väl ett tecken på att huset är friskt om man har spindlar inomhus ;s Eller? Ja jag hoppas det var så iallafall ..
Ja ska nog snaaart sova kanske ska bara bli lite trött först!
Oj juste haha jag har märkt att jag har fått en riktigt jäkla bred norrlänska sen moa kom hit xD
Men det saknar jag faktiskt så den vill jag behålla ;3
Men det är nog inte så norrlänskt som jag upplever det nu imon kommer jag nog tycka att jag pratar fullständigt som vanligt haha jaja Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0