shupp

Det blev ett till inlägg nu då! :D
Jag måste bara säga att norrlänska är sjukt fint ! Inte bara för att jag pratar det själv ;)
Om ni inte vet hur norrlänska låter så kanske ni kollat på big brother ?
Simon= han som van!
Han är en tvättäkta norrläning ser ni!
Haha sjukt skön kille alltså :)
Om ni inte visste det så måste jag antyda att jag ÄLSKAR att sjunga ;)
Jag vet att det var utanför ämnet men man kan ju inte alltid göra rätt ;)
haha,
Jag funderar på om jag ska sjunga "what are words" eller "No one" på nästa uppdrag,
ex pappas konsert kanske?
Jo men om det inte blir något innan det så ;)
är riktigt inne på what are words! Riktigt bra låt!
Som jag tycker passar min röst ganska bra.
Och jag brukar inte tycka det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0