20 saker du kanske inte visste om mig.

1: Jag kan äta hur mycket som helst.
2: Jag är väldigt självkritisk.
3: Jag vill ha en sköldpadda som kan flyga till månen med mig.
4: Jag tycker om att vara kort, me jag tycker inte om när folk ska vara taskig mot mig för det.
5: julmust är gott
6: Jag tycker inte om min kropp :h
7: Mår väldigt dåligt ibland men jag pratar inte med någon.
8: Jag kan bli riktigt irriterad på små saker.
9: Jag har väldigt svårt att äta frukost.
10: Jag tål inte laktos, har aldrig druckit mjölk. Inte vad jag minns iaf.
11. Jag har två små bröder, dom är rätt coola tycker jag :3
12: Älskar att färga mitt hår. Ändra utséende liksom
13: Rosa är den vackraste färgen i hela världen i mina ögon.
14: Jag har varit tillsammans med killar. Men jag har aldrig varit riktigt kär.
15: Jag kommer verkligen sakna Falkenberg men jag tror inte att jag kommer vilja flytta tillbaka.
16: Jag älskar possetiva kommentarer.
17: Jag tycker att det bästa som finns är te, kött, vänner, mössor och familjen.
18: Sjunga inför publik är helt underbart.
19: Jag skulle vilja ha en flygande rosa elefant, hmm..
20: Jag tycker att killar är väldigt dum ibland, lalalaa

Kommentarer
Postat av: anonym

kan du lägga in fler roliga bilder ? :)<3

2011-11-19 @ 19:49:38
Postat av: åke malmberg

Du säger att du kan äta hur mycket som helst och att du gillar att vara kort, sen säger du att du inte gillar din kropp ?



Du har aldrig varit riktigt kär, har du utnyttjat alla killar du har vart ihop med eller?



Det finns inte ens någon rosa elefant som kan flyga :O



Och att killar är dum? det kan du tycka men det stavas 'killar är DUMMA'



Så nu vet du lite saker -.-

2011-11-19 @ 23:13:50
Postat av: Stefan malmberg

HAHAHAA brorshan ofta du också kolla hennes blogg ,

hon fan värsta emo .

jävla vad du är bror., håller med dig upp till 110 procent

2011-11-19 @ 23:19:58
Postat av: random

Haha. Kul att du lägger upp två kommentarer med olika namn.



Hon fan värsta emo. Vet du ens vad emo är?

Om du inte vet det kan du iaf lära dig att skriva riktigt. Du har tydligen inget liv eftersom du går in på en tretton årig tjejs blogg bara för att skriva taskiga saker. Idiotjävel

2011-11-20 @ 17:56:13
Postat av: En CHEY

Fan vad moget då -.-



Man kan inte vara emo -.-

Emo är en musik stil inte nån jävla personlighet elr vad fan man ska säga -.-

tycker att det är så jävla omoget att gå på henne -.-

Tycker hon är ass söt och skulle inte kunna se henne i en annan stil! <3

2011-11-20 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0