:3

Blev lite mer bloggande ändå ;3 Känner att jag måste göra något åt mitt hår.
Har trixat lite i Picnik också, gjorde en liten lista med små mål jag har. Ni kan även få några ego bilder på lilla mig x)




Jo jag ser lite sur ut meeeeeen det var inte meningen :'c Och jag är inte fixad i håret alls för min plattång är död ;___; Har inte plattat håret på ca en månad.... Men det kanske är bra med ? Sliter inte o så.. Men alltså jag känner mig så otränad på nåt sätt ;c borde börja träna o så, typ dans kanske ? :h Har inte varit med på skol-idrotten på hela terminen typ ;o Pga Körtelfebern och det. Men annars mår jag ganska bra atm, skolan är ok och kompisarna är snela hestar hela tideen :D
Men jag tänker ju dock mke på flytten o allt.. kommer verkligen sakna dom jätte mycket. Blir nog den jobbigaste flytten jag gjort. åttonde stället jag bor på och femte skolan. Får väl se hur det går.. :c

En picnik bild jag gjorde med mina mål som jag sa...


Kommentarer
Postat av: Clara & Sofia

Hej Alma du har rätt fin blogg.. :)

Men du är lite wb och lite emo tycker vi men inte för att vara elak! <3

Puss & kram från oss, hahaha! :)

Ha det bra. :)

2011-11-19 @ 17:08:55
Postat av: Johanna

Asså tjejen tror du att du är något eller??

och lär dig sätta på dina lösögonfransar du ser fan helt sjuk ut!!



och bilden om dina mål asså vad menar du med att ta hand om ditt hår du färgar ju det hela jävla tiden :o sluta med det. det är riktigt fult ivf

2011-11-19 @ 23:03:50
Postat av: Anonym

Johanna , Sofia , Clara ge fan i Alma !

Clara och Sofia : Hon är inte de minsta emo , och jag skiter i vad ni tkr !

Johanna : Hon kanske vill ha sina ögon fransar där , jag tyckte det var fint! Alla är inte perfekt som du !

Hur skulle ni ha tyckt om ni logga in på bloggen och hade en massa dumma kommentarer `?

Så jag säger bara GE FAN!!!!

2011-11-20 @ 11:01:39
Postat av: wilma

Johanna , Sofia , Clara ge fan i Alma !

Clara och Sofia : Hon är inte de minsta emo , och jag skiter i vad ni tkr !

Johanna : Hon kanske vill ha sina ögon fransar där , jag tyckte det var fint! Alla är inte perfekt som du !

Hur skulle ni ha tyckt om ni logga in på bloggen och hade en massa dumma kommentarer `?

Så jag säger bara GE FAN!!!!

2011-11-20 @ 11:02:30
URL: http://wilmasundquist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0