Heej

Tjabba tjena hallå, :D
Har precis gjort naglar... Tråkig design men men… bara vanlig fransk manikyr :3
fixar nog dit några små saker sen.. >:D
idag har vart ganska "normalt" som vanligt ehehe...
Ätit en cakepop nu också.. tjockar mig som vanligt ;___;
Känner att jag borde börja träna något. hmm, typ dans, eller nåt kul? Någon som vet..?
Men det får bli till våren. När vi flyttar.. Oppss glömt att säga det.. :o
Jag ska flytta till östersund :3
Det är delvis därför jag har vart lite små ledsen eller så :/ fast jag är ju klart glad också för jag vill ju flytta tillbaka till östersund och ser ingen direkt framtid i falkenberg.. :c
Men ingen tycker ju att det är kul att flytta från sina vänner..
åttonde gången gillt? :h
femte skolan också, puust..
Ni får tre bilder på mig och en på mina naglar idag, bloggar sen :) blir nog lite bilder från weheartit.. som vanligt? x) nä men tycker själv det är kul med mycket bilder, ni får gärna tipsa om vad jag kan blogga om?
och nej jag kan inte måla naglarna fint x)
Heido, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0