Kawaiidesign :')

Tjenare folket! Idag har jag vart och hämtat ut paketet från kawaiidesign ^^ Självklart var jag tvungen att öppna första :h Men jaja, får vänta två veckor sen får jag börja öppna packet varje dag tills julafton :') Längtar verkligen jättejättesupermegakorv mycket. anyway, i kväll blir det att tjocka sig med godis och chips.. <känner mig tjock, ehe...>
Lyssnar på veronica maggio, inte riktigt min musik smak men hade hennes skiva så..
" Jag vet hur du ser ut i inga kläder,
Kan det va därför du blev obekväm när
Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej "
Nananaaa...
Kommer aldrig glömma dig, även fast du är en idiot. thats the way it is .

HEIDO MINA SMÅ JORDNÖTTER!

Kommentarer
Postat av: Josejossan

Finast! <3

2011-11-19 @ 23:10:22
URL: http://www.josejossan.devote.se
Postat av: Pauline

Har du också köpt julkalender från Kawaiidesign? :D

2011-11-20 @ 01:12:27
Postat av: Pauline

Har du också köpt julkalender från Kawaiidesign? :D

2011-11-20 @ 01:19:13
Postat av: Alma ^^

Svar till jossejossan: Det kan du vara ! :3 <3

Svar till Pauline: Jaa, öppnade första idag busig som man är ^^ <3

2011-11-20 @ 01:21:26
URL: http://enlitenflickahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0