Moa bergström!


Nu tänkte jag skriva en liten text om den underbaraste personen i hela världen. Ni behöver inte läs om ni inte vill, den är till Moa så :3
Jag kan inte förstå att vi inte träffades tidigare än vi gjorde, föbannat dummt av oss. Det är jävligt svårt att skriva ner i ord hur mycket du betyder för mig. Men jag ska försöka i alla fall. Första gången jag såg dig tänkte jag för mig själv att du var den finaste jag någonsin sätt, och du hade så fin stil och allt. Vi började skriva med varann via facebook och sen träffades vi flera gånger vid olika stränder. Jag vågade inte prata med dig, och du vågade heller inte prata med mig. Sen en dag bestämde vi att vi skulle ses vid stranden och det gjorde vi, båda var blyga men vi sågs igen och igen. Andra gången vi träffades visste jag att du skulle bli min bästavän. Jag hade rätt. Jag kan inte förstå att vi bara har känt varann sen i sommras. Du betyder så sjukt mycket för mig och du är min bästavän i hela världen. Kan inte förstå att jag ska behöva lämna dig. Det känns så konstigt alltihop. Ingen mera kigurumi dag :c Min kigu kompis. Vem ska jag då äta pocky och ha kigurumi söndagar med ? D:

Man kan lita på dig. Jag kan säga allt till dig. Du är typ den ända person jag kan berätta allt för :')
Jag vill inte ens tänka på hur det kommer kännas att flytta från dig :c Men det gör jag ändå. Du kan prata med mig vad det än är, jag finns för dig även om det viktigaste du har att säga är att du åt ett chips med jord på! Asså jag vet att den här texten inte blir nå bra eller så men jag är sämst på att skriva. :h Hoppas du fattar ändå hur jag menar o så. Vi ska göra massa skojiga o tokiga grejor innan jag flyttar ! Harry Potter maraton :3 Chips kvällar, Kigurumi dagar! Det hade varit så lätt för mig att flytta härifrån om du inte bodde här, då hade jag bara flyttat med en gång! Men så lätt är det inte, och du förstår inte hur mycket jag kommer sakna dig, utan dig är jag halv. Utan dig är jag inget alls :c Som en elefant utan jordnötter, som nalle puh utan nasse, som harry utan ron och hermione. Eller nåt sånt :I Asså du är min syster från en annan familj så e de bara. Men jag lovar dig att vi ska hålla kontakten och att jag ska komma och hälsa på dig. Om du kommer och hälsar på mig :') Vi har gaft det så kul, och än är det inte över! :D Vi ska hitta på massor av bus :D Åka till Göteborg och gå på Kawaiidesign kanske? :) Du har lika stor plats i mitt hjärta som kött, te, mössor och familj :* Och det är väldigt mycket plats ! :D
Den här texten blev inte så lång som jag hade velat men det får bli några bilder också !








Jag älskar dig min bästavän <3


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, jag älskar dig så sjukt mycket!

Du är så j*vla underbar, och jag förstår inte hur det kommer bli utan dig! Du är en stor del av mig, och när du flyttar vet jag inte hur jag ska klara mig! :c

Jag hoppas verkligen att vi kommer ses ofta iaf, även om de är 1453334b66543675643 mil ifrån oss :c

Jag suger också på såna här texter, men hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig? <3



Första gången vi sågs såg jag direkt vilken underbar person du var! Hur sjukt jävla söt och snäll! Du är bara så underbar och vacker så det finns inte! Vi har samma humor, intressen och lik stil! Jag kommer att sakna dig så j*vla mycket så det finns inte! D;

Vi är typ likadana, du och jag! Vi bara måste vara vänner! Så är det! <3

Men när du flytter ska du veta att jag tänker skriva till dig arända dag, och skypa med dig hela tiden! För vi får inte tappa kontakten, verkligen inte! <3

Älskar dig sjukt mycket ! <3

2011-11-20 @ 16:01:21
URL: http://moii.devote.se
Postat av: stefan malmberg

hej stefan här, ville bara säga att du är ett jävla Emo . de är INTE ok att se ut så där!

de är väldigt fult måste jag påpeka.

DE VA DE ENDA . TACK OCH HEJ STECK STEFAN MALMBERG

2011-11-24 @ 10:57:48
Postat av: Olle

Hej, Olle här :)

Är du emo?.

Men va dig själv.

Hejdå.

2011-11-25 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0