sjuuk.

Hej sötnosar! ^^
Idag har jag varit i skolan tills klockan var 10 då for jag hem :c
Först fick jag så ont i ryggen och bröstkorgen så jag mådde illa.
Sen mådde jag så illa så jag trodde att jag skulle kräkas på franskan. Mådde verkligen superdupermega dåligt:c
Så pappa kom och hämta mig så fick jag ligga hemma och vila, sen köpte han sushi till mig :')
Och jag följde med han och handla och jag hittade.... COCA COLA VANILLA :D
Den var faktiskt ganska god :3 Ska jag nog köpa igen :3 och köpte fluff o lite sånna grejor.
Snart slänger jag in lite bilder med inspiration, text, bilder osv. För en tjej som heter Clara ville det :3 Och nu kanske hon blir ledsen men jag vet fortfarande inte vem du e xc antagligen har jag dåligt minne.. :o
Så förlååååt mig jätte jätte jätte mke :c Men skickar en bamsekram till dig via skärmen här >8D
se yaaa!

Kommentarer
Postat av: Lajne

Kingen <3

2011-11-20 @ 11:54:06
Postat av: Rudolf va fan tror du?

Slukar du dig på handen och tycker de är gott eller så du börjar skratta?.. :/

Stör mig, förlåt :)

Va dig själv bara!

2011-11-25 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0