Hellu

tralalalalaa, vem fyller tretton imorn då?
Jomen det är ju lilla jaaag ! BD
Aweesoome!
Jag och mamma bakade tårtan nu.. fail..
Haha, imorn blire nog några bilder i think :3 eftersom det blir fest med mina bästa !
Jag är lite ledsen nuu... För jag ska göra samma sak igen. men ni får inte veta va det äär! :33 hihi!
För det e en liten hemlis som jag går runt o bär på. En jobbig rolig och hemsk sak..
nananana
Jag haar tråkigt nuuu för jag måste städa mitt rum <//3 fml!
igga bilden för den e ful..  men kigun är fiiieeennn :'3
Heidoo!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; HIhi! jaaaa den är jätte sööt på dig också! <3! jag älsar min! såå mysig! <3 tack föresten! Den är jätte mysig nu när det är kallt! ^_^

2011-10-06 @ 19:58:37
URL: http://lilomilo.blogg.se/
Postat av: Clara

Kigun är söt men KONSTIG ! ;S <3

Men du har din egna stil och är dig själv, (y) de gillar jag, tihihi :)<3

2011-10-15 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0