HisseN och DisseN

Tänkte köra några hissar och dissar! ;)
♥ HISS ♥
-Fina sorgsna höst låtar !
-Folk som står för vilka dom är och struntar i vad folk tycker!
- Nicki Minaj Färgglad, söt, vågad ! Musiken är jag inte super förtjust i men seriöst vem tycker inte om den här tjejen!? ;)
- Färgen rosa! Sötaste färgen på denna planet? Jo det tycker jag iaf!
- Varma kläder! Tycker det är så fult med alla tjejer som måste ha dom tunnaste kläderna även vintertid. Enligt mig är det finast med kläder som ser varma o gosiga ut när det är kalt !
- Te vad är bättre än att sitta och mysa med en kopp te liksom? Jag älskar te, dricker minst en kopp om dagen ! Kan inte förstå hur man kan tycka något annat än att det är super gott? ;)
- Oversize kläder ! ;)
- Knästrumpor! Jag verkligen älskar knästrumpor, har dock bara tre par tror jag men jag älskar dom himla mycket ! Passar till allt nästan!
♦DISS♦

- Justin Bieber! Kan verkligen inte förstå varför folk tycker om honom? Han är iaf verkligen inte i min smak. Han ser ut som en bebis i ansiktet och sjunger som en tjej ? Vad är charmen i det liksom? Näe jag fattar inte justin bieber.
- Copy cats! Det är stor skillnad på att bli inspirerad av en människa och att "sno" dens stil! Visst kan man ha en stil ikon men man måste ju vara sig själv också!
- Hundägare som inte bryr sig om att korta kopplet när dom går nära än. är inte speciellt förtjust i hundar sen jag blev biten! Dom kan vara hur små och gulliga som helst men ändå tycker jag att det är riktigt jobbigt att möta hundar på stan. Det finns liksom folk som är hur rädda som helst ! Som jag ;s korta kopplet säger jag bara och håll koll på hunden!

- Tjejer som räknar kalorier och skit. Liksom ja klart man bryr sig om hur man ser ut osv men alltså herregud är ni redan pinn-smala så varför ska ni hålla på med sånt ? Vem är inte missnöjd med sig själv i tonåren? Sluta banta börja äta !

- Skvaller jag hatar när folk håller på och skvallrar hela tiden! Liksom låt folk ha ett privat liv! Skulle ni tycka att det var kul om alla höll på och pratade om vad ni gör fel hela tin? Nä sluta snacka bakom ryggen på folk nu va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0