majs

Jag har insett att min senaste kyss... var väldigt onödig.

Jag lyssnar på.. Massa musik 

Jag pratar.. Norrlänska hemma och nåt konstigt annat i skolan

Jag älskar / Tycker om.. Vänner, familj, min kigu, färg, min hamburger tele!, norrland. Och massa mera

Min bästavän är... Är vacker, och underbar!

Jag avskyr när folk.. dömmer mig utan att ens lära känna mig, snackar skit och inte är sig själv.

Jag är hemligt förälskad i.. Svampbob

Sist jag grät var.. förrgår?

Kärlek är.. fint och jobbigt.

Någonstans, tänker någon.. något jag inte tänker..

Jag kommer alltid vara.. Mig själv!

Min mobiltelefon är.. Rosa och i behov av att piffas upp? 

När jag vaknar på morgonen.. kollar jag sms sen dricker jag smoothie

Homosexuella är.. människor precis som vem som helst

Just nu tänker jag på.. en viss person, ;)

Ikväll ska jag.. dricka te som vanligt!

Imorgon ska jag.. Va med moa och fira hennes syster!

Jag vill verkligen ha.. en iphone och massa söta kläder o sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0