.

Om ni bara kunde försstå hur mycket det skulle betyda, jag kan ställa in allt bara jag får ha dom hos mig.
För mina bästa vänner, jag saknar er så mycket mitt hjärta smulas sönder bit för bit.
Utan er är jag inget, nu när ni inte är hos mig finns jag inte,
jag klarar inte en dag utan er. Jag saknar er så mycket. Om jag bara kunde bo hos er.
Om vi kunde flytta ihop alla tre i en lägenhet i östersund.
Jag, filiph och ida. Det hade varit underbart.
Jag älskar er.
Ni betyder mest i världen för mig.
Nästa gång vi ses så kommer jag gråta sönder när vi måste skiljas igen.
Det värsta är att sitta här så långt från er och inte kunna åka hem igen.
Hur mycket jag än vill så går det inte,
jag tänker på allt vi skulle kunna göra,
saker vi inte gjort, och alla minnen vi har!
Jag kunde inte förstå att man kunde sakna någon så mycket som jag saknar er. Mina bästa vänner, mitt allt.
Jag har sagt det många gånger och jag skriver det igen
Jag älskar er  :') <3

Kommentarer
Postat av: Filiph <3

Aww, älskar dig <3

2011-09-17 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0