h3h3

Heeeeyysaaann,
Jag känner att jag borde ta tag i mitt liv, elr iallafall den här dagen höhö
Vilket senario egentligen..
Jag ligger i sängen-under-min-säng-sängen eller utdragssängen e___e
min rygg gör jääätte ont o jag orkar inte leta upp mobilladdaren så jag kan smsa moa om vi ska va..
lat? jomen kanske..
Tittar på kigurumin jag vill ha.. :'/ om jag inte får den så kommer det bli massa ledsna inlägg på bloggen om hur dåligt liv jag har x)
Men det får ju inte hända eller hur ?
Så snäällaaa mamma o pappa LÅT MIG KÖPA DEN!
Jag är såååå kär i den, vackraste jag sett jag skulle använda den tills den va så söndrig att den vittrat sönder eller så. iiiiiii
jag behöver verkligen den för att överleva :'(
Jaja nu ska jag va lite seriösare,
11september idag.. Jag grät förrut för det är så hemskt.
jo jag är lättpåverkad men är det bara jag som blir berörd?
@___@
Lyssnar på världens mest asum playlist.. as sköna låtar verkligen!
Är lite bitter, eller hur man ska säga haha..
Massa killar har börjat skriva massa elakt till mig på facebook.
ex emo, du skär dig säkert hela tiden äckel.
liksom, nej jag skär mig inte :o Har aldrig gjort kommer aldrig göra.
Jag tycker inte jag är emo,
Jag tycker min stil är sockersöt och hur gullig som helst! skulle liksom vilja va lite "lolita" Fast jag är nog lite mer blandning i think, Jag handlar mestadels på kawaii. cause i love it ;3
men liksom jag tycker synd om er som måste hacka på andra för att känna er bättre,
nu ska jag inte skriva ett långt tråkigt inlägg.
för nu ska jag försöka resa mig upp o hitta laddaren.
Sen tar jag en dusch så jag tänker inte blogga mer på förmiddagen h3h3
poosss almaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0