helluu

Jag har inget att skriva förutom att dagens höjdpunkt var middagen, min mamma är typ kock ? ;) Vi åt lamm ytter-filé med typ balsamico sås, vitlökssmör (som jag gjorde) och strips. jag älskar mat jao..
Fast det var ändå rätt kul när jag fick syn på det fulaste barnprogrammet i universum på tv,
så jag sprang till pappa o elian o skrek att dom skulle komma o titta. Haha så nästan hela familjen satt och tittade på teknat  EHEHE :3
Och dessutom så vill jag ha min kigu, nu
och jag vill bli frisk , snart
och jag vill äta cupkakes , alltid
och jag saknar filiph o ida , mest
Jag vill ha ett till hål i örat, och i läppen men jag vet att jag inte skulle vilja ha det när jag är typ 40 så.. </3
musik-tips: Sum 41 och sleeping with sirens c:
- jag vill hem, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0