Jag e såå ledsen.

förlåt att min blogg e piss tråkig men.
Jag funderar på att ta en bloggpaus..
Vet inte ehehe, jag vill ha min bacon här nu o liva upp min vardag (moaa)
För hon e en snel hest.
Jag fyller snart år o jag e så nervös :O
Men iallafall så har vi en chill vecka nu i veckan :)
imon e det Friidrottsdag (som jag inte kan delta på) :D
så jag ska titta påå..
sen på torsdag fredag e vi lediga.
Så jag ska sova med bacon! :D Haha vet inte vilken dag men vi ska köpa pocky, chips, godis?, o maaaassaaa goa grejor (svull) haha :3 men vi e värd det i promise ^w^
Jag lyssnar på "vanilla twilight" och den äger sönder :3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv:aa den är jääätee sööt! länggtaaaaaaaaaaaaarr! ^^ <3

2011-09-28 @ 18:47:44
URL: http://lilomilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0