Jaha..

Nu är jag sjuk..igen!
jag börjar verkligen tröttna på att vara sjuk nu..
Men såhär var min dag:
Jag vaknade kvart i ett drog till doktorn klockan två nånting,
när jag väl var hos doktorn fick jag säga vad som var fel och sen skulle jag lägga mig ner på en säng så han kunde känna på min mage. Det första han sa var "jasså du är en sån här sport-tjej va?" Jag svarade bara "nej, jag sportar inte alls" då fick jag en besvärad blick elr hur man ska säga. han kanske antydde att jag var smal?
Nä jag vet inte, eftersom jag inte kunnat äte riktigt på ett bra tag så har jag ju såklart gått ner en del.
Vilket inte är så bra kanske. Men jag tror att jag kommer ta igen det jag gått ner snart även fast jag inte ätit "bra" på flera månader. Själv tycker jag ju inte att jag är smal så jag är väl mer normal? eftersom jag är så kort så kan man ju inte förvänta sig att jag ska väga så mycket. Men det verkar som om folk har delade åsikter om jag är smal elr inte haha. En kille kallade mig häromdagen överviktig.. Och han har aldrig träffat mig så. ;s
Men iallafall jag fick ta massa prover o så, sen sa doktorn att jag hade körtelfeber.. hm, inte kul. :o
Jag har varit hos doktorn så mycket på senaste så hon i treceptionen sa " jag är inte så bra på namn men, alma va?" så det kändes lite läskigt att hon kände igen mig haha, för jag kände inte igen henne.. :I
Men så nu får jag vara hemma ett tag och "återhämta" mig från det här.
Ida visste inte vad körtelfeber va så hon googlade..
Och jag har tydligen fått "kyss-sjukan" haha jahapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0