min kigu.. :'I

Nu sitter jag här och är sjuk. Jag väntar ivrigt på att min kära far ska ta sig tiden att beställa min kigurumi,
som ni kanske förstår så har jag inget tålamod alls när det gäller sånt.. Ska det hända något så ska det hända på en gång. Annars vill jag inte veta av det innan det händer.
Jag lyssnar på musik hela dagarna verkligen..
Har gjort en ny lista på Spotify och jag älskar den jätte mycket! Kallar den "Fina, ledsna, älskvärda" hehe.
Bästa låten just nu är absolut "if i die young" med sam tsui. Den är ledsen vacker och underbar!
Jag orkar inte länka till den (lat som man är) så ni får faktiskt ta fram den själva ;)
Bloggar mera senare!
Love, love Alma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0