Jag måste sluta tänka så otroligt mycket på dig.

hejsan finisar.
Jag har varit i skolan idag, ätit massor som jag inte borde äta, gått, och bakat.
ganska chill dag ändåns, men jag är ändå så himla trött på allting här.
Och nej, ta inte åt er för att jag inte mår bra/trivs här. Det har absolut ingenting mer ER att göra.
Men det känns ganska så skönt att flytta härifrån, jag hör helt enkelt inte hemma här.
längtar till mina fina vänner, den där fina killen, den vackra naturen, min underbara mormor,  och allt/alla som jag inte har här.
menåh, nu sitter jag här o gråter igen. jag måste verkligen sluta nu asså, fan va sorgligt allt har blivit. jag orkar inte

här har ni en bild på en mini-cupcake jag bakade idag iaf, ska fortsätta deppa lite nu.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0