Jag vill också vara sådär fin, så slipper jag känna såhär.

Hellu bloggish,
Idag har jag vart på innebandyturnering haha.
Ja, som ni kanske förstår så kom vi typ sist.
Var målvakt första matchen, sen kom vi på att jag var alldeles för liten för det.. haha, jag nådde inte till kanterna :c
Så efter att ha fått två äckliga innebandybollar på armen och ringfingret så mådde jag ju lite sådär. hehe, kastade mig ut i andra matchen och körde gärnet haha.
nejmen fick någon sån där yrsel grej efter det. vet inte varför jag får så men ja.. Kunde inte tänka riktigt, blev yr, ont i huvudet, och höll på o svimma typ, kommer inte ihåg så mycket. hörde liksom inte vad dom sa till mig. Så när jag fått lite luft och käkat lite så blev jag bättre efter ett tag. Men jag gav mig ut igen (tapper som jag är). Vi slutade ett, och dagen vart ju ganska okej ändå. Har nu badat och sitter o lyssnar på musik.
Håller på o planerar hur mitt nya rum ska se ut, sjukt roligt. Det kommer bli jätte fint trorja.
Måste spara pengar så jag kan köpa en systemkamera, vill ha massor av bilder på mina fina vänner. Så kan jag se deras glada ansikten varje dag, även fast jag inte kommer kunna träffa dom mycket alls när jag flyttat. Himla sorgligt.
Men jaja, älskar er massor!
pussheej

Kommentarer
Postat av: Alle balle bert

åååh, alma flytta inte!!!!!!!!!! <3

2012-04-19 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0