Känner du lyckan igenom sorgen?

HEJ! åh, jag har inte bloggat på en evighet ungefär. sorry, sorry.
Men iallafall, nu sitter jag hos min gulliga mormor. Hela min familj är här, haha vi är alltså sex personer i en liten etta!? Bra att vi är så minimala i min familj då. ehe... he
Jag försöker diskutera med min kära far om hur/när osv jag ska ta mig till sveg igen. För jag MÅSTE dit, helt seriöst. Hatar egentligen att åka buss... fyfan. Men jaja, vad gör man inte för folket?! näe, men saknar dom redan.
Ja, jag lyssnar på jätte bra musik som vanligt också.
Men jaja, idag har jag iallafall vart på myrvikensskola (där jag börjar i höst när jag flyttat.) det var typ något så man skulle klä ut sig. haha, hade bara med mig kigurumin men det fick ju vara bra det med. Jätte skojig dag, fan vad jag saknat dig evelina. <3
Men ska försöka banka vett i mina föräldrar så jag kan fixa det här nu. Sveg, <3
Puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har saknat dig med, jättejättejättesjuktmycket! Du fattar inte hur mycket jag längtar tills du börjat här/där (du fattar) :DDD <3333333333333333333333333 mihihihi, det är fint med hjärtan, och dom står för kärlek, och jag känner en viss kärlek till dig, <3333333333333333

2012-04-06 @ 23:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0