Kanske var det tur att jag föll så djupt

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (=)

Igår ville jag äta soppa, men jag hade ingen soppa. Så på kvällen så åkte jag till svensta och köpte soppa, så idag åt jag soppa två gånger, och nu är jag less på soppa.

(så jag känner..)

________________________________________________________________________________________________

 

Fredag den 13 idag… Sista dagen på påsklovet 2012. Den här dagen kommer vi aldrig mer få återuppleva. VILKEN JÄVLA OTURSDAG!!!!!!

Annars så har mitt lov varit jättetråkigt. Dom 4 första dagarna låg jag bara i sängen hela dagarna, jag grät, kolla fb, sov, grät, kolla fb, sov, och min datatrafik tog slut på mobilen. IGEN. FFFMMMLLLLL!

_______________________________

Dom andra dagarna har jag varit rätt så glad. Fast nä. Eller jo? vet inteee.. JAG ÄR SVARTSJUK SÅ JAG TROR JAG DÖR. SAMTIDIGT ÄR JAG JÄTTEGLAD FÖR JAG HAR DET JU SÅ BRA, EGENTLIGEN.

Snart ska jag sälja min cross och köpa en rosa moppe. Den är i retrostil, och jag äääälskar retrooooo! När jag ska flytta till Jönköping och gå gymnasium och längta hem, då vill jag ha hela min lägenhet i retrostilsak! hiihuhuhuuh ccc:

______________________________________________________________________________________________

JUST NU VILL JAG:

 

  • Ha lov. Ingen skola, den knäcker miiiiiiiig, jag vill ha sommarlooooov :(

 

 

 

  • Inte ha sommarlov. Jag kommer sakna klassen jääättemycket :(

 

*bilden gick inte att ladda upp, men de va när typ hela klassen skulle slå världsrekord i att sitta i en tresittssoffa, heheh, 22(?)st*

 

 

  • Inte börja åttan. Aaaaaaallt kommer bli så himla förändrat. Alma börjar i våran klass, och det är det ända bra.

 

 

 

  • Inte bråka med någon. Den någon är en viss person. Och om jag känner den personen rätt så kommer det inte bli bra mellan oss igen. Äckligt :'(((((((

 

 

  • FÄRGA MITT HÅR I NÅGON ROLIG FÄRG! (=) Inte hela håret dock. Jag haaaatar den färg jag har just nu. hahah, äre ens nån färg elle..?

 

 

 

  • Köpa kläder. Men jag har inga pengar. Eller jo, men jag ska spara tills i sommar. Lever som en fattiglapp. typ.

 

 

 

HEJDÅÅÅÅÅ, JAG VILLE BARA SKIVA LITE, OCH DEN JAG ÄR JAG, ALLTSÅ EVELINIIIIISSS

nu ska jag/vi/alla leva livet. Jag börjar med att fortsätta läsa bibeln, är till på sida 19 av 2.000

Snart klar! (=)

 

(=)  <---- det där en en gubbe som jag och erish hittade på, den betyder något kolt. Typ Evelina? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0