Trodde på oss, trodde på dig.


Namn:
Alma Mathilda Karlsson
Födelseplats: Stockholm.
Bor: Just nu i Falkenberg, men flyttar snart.
Ögonfärg: gröna/grå/blå vet inte haha.
Hårfärg: något kaotiskt, urblekt rosafärg och någon mörkbrun trorja.
Skostorlek: 36, men 35 ibland.
Civilstatus: singel sist jag tänkte efter.
Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2
Skor som du bar idag: Har inte vart ute idag, så inga alls! 
Dina svagheter: Jag tror för lite på mig själv.
Rädsla: spindlar, att förlora någon nära osv.


STEG 3

Första tanke när du vaknar: att jag vill sova längre?
Innan du somnar: allt, varenda liten sak jag kunde gjort annorlunda eller vad som helst.

STEG 4

Pepsi eller Cola: cola!
McDonalds eller Burger King: Mcdonalds.
Adidas eller Nike: Inget av dom.
Lipton Ice Tea eller Nestea: annat.
Choklad eller vanilj: Inget av dom.

STEG 5

Svär du? Ja, haha.
Sjunger du? yes I do.
Duschar du varje dag? olika, varannan annars.
Är idol din smak? haha, va?
Gillar du skolan? Det beror på.
Tror du på dig själv? inom vissa områden.

STEG 6

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? ja.
Rökt? ja, tyvärr.
Shoppat? nja, handlat något litet kanske
Ätit en hel ask müsli? nej.
Ätit sushi? Ja.
Stått på scen? Inte den här månaden.
Skejtat? nej.
Bakat? ja.
Stulit något? nej.
Ljugit? Vet inte.
Rakat dig? yes.
Kramat någon? Ja.

STEG 7

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? -
Varit full? påverkad ja.
Blivit kallad hora? tror jag inte.
Busringt någon? ja, men det var länge sen.
Gjort något som du ångrade? Ja.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? ja.
Kastat en sten på nån ruta? ja. haha, när jag var liten. förstörde bilen.


STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? Något fint.
Hur vill du dö? Har inte tänkt på det, men vill kunna känna att jag gjort allt jag velat under tiden jag levt.
Vad vill du bli när du blir gammal? Jadu, det vet jag inte.


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Några stycken.
Antal CD-skivor du äger? en del.
Antal piercings? om öronen räknas så två.
Antal tatueringar? inga.
Hur många gånger har du varit med i tidningen? några, minns inte hur många.


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? Umgås med mina vänner, gå på yran, sola, bada, ha kul.
Vad ska du göra i vinter? inget jag planerat.

När tar du studenten? Ett tag kvar du.
Vad gör du efter gymnasiet? pluggar vidare antagligen.
Vad vill du helst jobba som? veterinär eller musiker inte vet jag.
Vad händer till helgen ? Ska äta kokosbollar, träffa folk, sova och försöka tänka på annat.
Vad vill du helst göra just nu? Åka hem, flytta, pussas med någon och vara med mina vänner.




Kommentarer
Postat av: Evelina

hahaha, jamen klart du sak badaaa!! ;D <3 komsihit komsihit

2012-04-25 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0