:3

Hellu, det var ett tag sen ! ;d
Just nu så har jag idrott, eller jag sitter på läktaren och tittar på när min klass har idrott... Min svanskota tycker om att jävlas med mig, oh yeah. Ser ut som en sliten fisk gör jag med, åh va fin jag känner mig idag. fast ne.. :c
Föröker få kontakt med min älskling men han vägrar att svara eheeeheee :c Forever alone. Nejmen han svarar nog snart hoppas jag.
Hittills har dagen vart ganska så okej, hade ju franska imorse men det får väl vara så... Man ångrar sig litegranna att man valde just franska, av alla dessa språk!? åh ångest.
Gosh, jag behöver en kram nu. det var ju alla hjärtans dag igår, tänkte bara på hur gärna jag skulle vilja spendera dagen med pojkvännen.. fuck distans, haha blööh...
vet inte varför jag sitter så nära kameran.. wääh
guud, ser ut som.. ah vet inte går inte ens att beskriva hur sliten jag ser ut.
Åh juste, min bästavän fyller fjortis idag! GRATTIS IDA! :* <3
bloggar kanske mera senare, får se hur jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0