hoppsan.

Ursäkta mig att jag inte bloggat på länge. Men jag har bloggat på en annan blogg. och typ varit upptagen med livet, osv. Just nu smsar jag med fina personer. Det känns fint!
Lyssnar på världens bästa musik gör jag med, slängde i mig två kokosbollar innan. Livet leker osv osv.
Igår skrev jag inget för jag var upptagen med att käka tårta, (som förövrigt var en väldigt god tårta.) För min lillebror fyllde 4. sjukt va tiden går fort alltså. Ni kan ju få en liten bild på mig också..
saknar mina underbaringar.. som vanligt, vill flytta nu! Men men, får vänta någon månad.
Puss o kram. Checka min o ida's Mumsiga blogg också tryck HÄR

Kommentarer
Postat av: jennie ivarsson

Så otroligt fin är du!<3

2012-03-04 @ 11:11:42
URL: http://jennieivarssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0