Nobody makes me so happy, like you do.

Hejsan alla finisar som läser min bloggis!
vaknade för en timma sen ungefär slängde i mig några pannkakor, mumsigaste som finns nästan. men nu lyssnar jag på den underbaraste musiken ni kan tänka er, har verkligen fastnat för melissa horn och massa andra fina artister.
Längtar som tusan tills påsk, för då får jag träffa älsklingen, min bästavän ida, roliga folk, och såklart världens underbaraste släkt! åh, som jag saknar dom!
Jag mår förövrigt ganska så okej just nu. fast är väldigt sugen på godis , snapple dricka, pocky oså vidare... Haha, tur att det är lördag säger jag bara!
Planerar att se en film i min kigurumi, äta massa gott och ha det allmänt gosigt.
Hoppas ni får en fin lördag, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0