AAAAAAAAAAHHHHHH, jag skojar inteeeeeeeeeee!!!!!

Hejsan alla fina och fula! Idag så ringde alma mej, fast jag ville inte prata med henne så jag svarade inte. Nejdå, men jag hörde liksom inte eftersom jag alltid har på ljuslöst, och sen så orkar jag typ inte prata i telefonen. Det är så jobbigt att prata i telefonen, man kan liksom inte pilla på varandra..
Förövrigt så har jag bakat kladdkaka idag, men jag glömde bakpulvret, så det blev ingen kladdkaka.. eller..? Inte för att jag vet om det ska va bakpulver i kladdkaka..
jaaaaaaaJAAAAAA, nu ska jag googla på lite ord och se vad det betyder, jag skojar inte. Google typ räddar mitt liv, I LOVE YOU GOOGLE!

Såååå, nu var det klart.. Jag är ifrån norrland och här använder vi bara svensson-ord.. (om ni inte vet vad svensson är så får ni googla)
Idag så upptäckte jag också att det spökar hemma hos mej, så nu vill jag ungefär typ dö. Nemen på riktigt, våran data (assa klumpidunsdatan som man måste trycka på en stor knapp för att he på) ibland så sätts den på av sej själv.. (!!!!!!!) Och nu kommer jag aldrig mer kunna göra spelläxan, för jag vågar inte vara i det där rummet nåt mer nu.. PLUUUUS, att våran utterdörr öppnas ibland, och sen så smäller den igen av sej själv igen, AAAAHAHHA, jag skojar inte!! Och igår då hörde jag lite saker ifrån det okända, så hädan efter så tänker jag aldrig mer vara hemma själv.
Hej då alla fina och fula, MVH evelina (DET LÄT VUXET)

Kommentarer
Postat av: Fffffiliph

Det ska inte vara bakpulver i kladdkaka...

2012-01-24 @ 07:16:29
Postat av: Alma

Evelina, du är för skön alltså! Inte okej att du inte svara när jag så desperat ville snacka med dig! :o Meeeeeen, jag älskar dig ändån som du vet. om du vet? ja du vet! jag hoppaaaas verkligen på den dära hemliga saken jag berättade för dig! :333 lml! ifall det blir så annars blire fml. :c HOPPAAAAS <3

2012-01-24 @ 09:08:22
URL: http://enlitenflickahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0