ännu ett ointressant inlägg :o

har tråkigt så.


KÄRLEK


Är du kär? - ja
I vem isåfall? - ..
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - ja 
Är du rädd för kärleken? - tyvärr ja


BADGIRL/BADBOY

Har du varit full vid fel tidpunkt? - nej
Däckat? - nej
Tycker du att det är coolt att supa? - nej?
Kysst en främling? - ja haha
Fått ett sugmärke? - japp
Gjort ett sugmärke? - nej
Kysst en tjej? - ja 
Sagt nej till sex? - ja
har du haft sex med mer än 20 Personer - nej
har du haft sex offentligt? - nej
Gråtit inför mer än 10 personer? - ja
Smygit ut? - nej
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - ja, men inte nu dock
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - ja 
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja
Gråtit dig till sömns? - ja
Gråtit framför någon du älskar? - jaa
Vaknat av att du gråter? - ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon - tyvärr, 
Slagit någon på skoj? - ja
Blivit slagen på skoj? - ja
Varit på sol semester? - nej
Badat i havet? - ja
Har haft snöbollskrig? - ja, om jag har!
Inte sovit på en hel natt? - ja
Varit på sjukhuset? - jaa
Sovit i över 12 timmar? - ja
Sett en film mer än 10 ggr? - ja
Velat dö? - mjo
Fått ett IG? - nej
Varit ute en hel natt - inte en hel natt,
Bråkat med en vän - ja?


UTSEENDE

Hur lång är du? - 147 (y)
Ögonfärg? - grön/grå/blå..
Hårfärg? - svart/rosa, vill ha brunt ;)
Stil? - massa olika!


FRITID

Du har varit på läger? - ja, ridläger haha :o
Du skriver låtar/dikter? - ibland så
Du kör handboll/basket? - nej
Du kör fotboll/innebandy? - har gjort
Du är ofta med kompisar? - faktiskt inte så ofta, jag tycker om att vara ensam ibland :o

 


DU TYCKER OM ATT

Kramas? jaa, supermysigt! 
Kyssas? ja!
Prata? haha, jag pratar hela tiden så ja!
Sova? ja
Gå upp tidigt? nej :c
Lyssna på musik? ja, musik är mitt liv! 
Lyssna på musik i headset? ja
Vara på stan? ja, om jag köper något ;3
Vara ensam? ja.
Att vara kär? ja
Vara i skolan? nej, fast träffa kompisar där så ja 
Vara hemma? ibland
Shoppa? ja!
Kolla på film? jag älskar film! så ja! 


HYGIEN


Hur ofta duschar du? - oftast varje dag, annars varanan. 
Använder du deo? - ja!
Använder du parfym? - ja!

 


DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? - cola!
Tv/Data? - dator.
Blå/Rosa? - rosa såklart
Fest/Softa? - båda

 


FRÅGOR


Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 2
Vad tycker du om kärlek? - Ibland världens underbaraste ibland det sämsta som finns!
När kramade du någon sist? - min mamma, innan hon skulle lägga sig ^^
Saknar du någon speciell person? - om jag gör
Har du svårt för att bli kär? - ja, rätt så faktiskt
När kysste/hånglade du med någon sist? - någon vecka sen. inget seriöst dock haha!
Ångrar du det? -  ja
Är du singel? - mja, upptagen men singel ;3
När fick du senast en komplimang? -  nu inatt!
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja, haha

 


HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: - nej
Hånglat med nån riktigt ful: - ja
Hånglat med fler än 50 pers: 50? haha neej,
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ja
Gjort något riktigt dumt: - ja
Gjort något du verkligen ångrar: - Ja
Varit nykter på någon nyårsafton: - ja
Åkt ambulans: - japp
Gjort nåt olagligt: - m
Blivit polisanmäld: nej
Fått din mamma att gråta: nej 
Skämts över dina föräldrar: - ja
Skämts över dig själv: - ja
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja
Tagit droger: nej
Vilka kläder sover du i: trosor typ.
Vad hatar du verkligen: folk som låtsas att dom är något dom inte är.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: tror inte det. 
Är du ensam nu: ja, foreveralone ni vet ? haha
Vill du gifta dig: -  ja
Vill du ha barn: - ja



SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: jag! ;)
Såg dig gråta: min familj 
Fick dig att gråta: en underbart bra film,
Du gick på bio med: oj, det var ett tag sen.. men tror det var men min kära mor.
Skällde på dig: vet inte faktiskt.
Kramade dig: - min mamma, :)



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: - ja,
Kramat någon: - ja
Pussat någon: - ja, älsklings bror (y)
Köpt någonting: nej
Sjungit: - ja
Saknat någon: - ja, om jag har!

 


HAR JAG?

Digitalkamera: - ja
Telefon på rummet: - ja, kära kära hamburgar telefon!
Egen dator: - ja
Könssjukdom: nej
Bra kompisar: ja!
Tar du receptbelagda mediciner: nej, hompoat medicin, vet inte om det är receptbelagt..

 


ANNAT

Hur mår du just nu? - bra faktiskt
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? -  haha ja

Har du piercat dig? -ja
I så fall, vart? - örena (y)

 


FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - nån timme sen
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - nån timme sen..

ÖVRIGT

Är du hungrig just nu? - nej.
Vad är klockan nu? - 02:25, kan inte sova
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se, youtube, dayviews och olika bloggar.
Gillar du punk-stilen? - mja
Har du sminkat dig idag? - ja
Har du på dig för trosor just nu? - vet inte, spets sist ja kolla.
Vad för bh/topp på dig just nu? - en vit,
Lyssnar du på musik just nu? - ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - en från en film
Vad gillar du för musik? - olika

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0