hellu

tjenare människorna som råkar läsa min skumma blogg!
Jag har inte uppdaterat så bra eftersom det har varit jul och så :) Men jag ska försöka bättra mig!
Mjo, jag saknar mina vänner något otroligt.. Har haft lite av släkten hos mig och det har varit hur mysigt som helst! Saknar dom jätte mycket när dom inte är här ! :c
Just nu lyssnar jag lite på håkan hellström och takida, vetintevarförjagintelyssnatpådominnan.. ;o
Haha nääe jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Eller jo! imorgon ska jag nog sova över med moa i hennes familjs lilla lägenhet.. Har aldrig vart där innan men det blir nog kul tror jag! :) vi ska byta julklappar lite försent men ändå! :')
Nu ska jag säga hejdå till Lotta som ska åka nu.. :c älskar henne hur mke som helst! Det är mammas kusin alltså.. :) Heido ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0