ointressant inlägg!

VEM

Vem är i rummet med dig? en cool lava-lampa, ne ingen.
Vem fick du senaste sms av? Jesper :3
Vem tänker du på nu? jesper.. ;)
Vem pratade du senast i telefon med? jadu, nån jäkel som busringde mig eller bara ville säga något obetydligt, så ja klickade bort samtalet x)
Vems hus var du senast i? mitt eget? annars va det nog filippas.
Vem önskar du var med dig nu? Jesper såklart, hehe och min bäästiiis ida <3

VAR

Var är din mobiltelefon? precis brevid mig!
Var handlar du mest? kläder? Inte en aning..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? t-shirten är från kawaiidesign i göteborg, och byxorna från cubus i göteborg... underkläderna är från halmstad och östersund.
Var åkte du senast bil? skolan..

VAD

Vad åt du senast? kött o pommes.
Vad drack du senast? Cola light, snart ska jag ta o dricka en snapple-dricka..
Vad är det för färg på dina byxor? rosaaa 8D
Vad är den närmaste saken som är blå? min lavalampa..
Vad är din favorit färg? rosa, lila, svart, vit.. osv osv.
Vilken film såg du senast? en barnfilm, med min käre bror.
Vad hör du just nu? super fin musik i mina hellokitty lurar.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja
Hånglat på en bio? ja
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? har en tjej kusin och hon är väl fin ? haha, men ne inte på det sättet.
Sovit naken? ja 
Kört över hastighetengränsen? nej
Målat om ditt rum? jaa
Dansat framför en spegel? varje dag
Fått hicka? ja
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? nej!

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej
Varit i slagsmål? hehe, ah..
Smugit ur ditt hus? nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? tror jag faktiskt inte.
Hånglat med en främling? yes i have.
Älskar eller saknar någon nu? båda, massor med folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0