tjabbaaa!

Mjaa, nu har jag ju inte bloggat på sisådär några veckor/månader... men ingen har dött va? av bloggtorka dvs? näe, tänkte väl det! Kan ju inte precis säga att min blogg är den mest händelserika.. men detta beror dock inte på att jag har ett trist liv.. mitt liv är bara så personligt så jag håller det mesta för mig själv! håller inne alla tankar, känslor och synpunkter.. eller nej inte synpunkter. Haha, jag snackar ju öppet om ungefär allt som handlar om vad jag tycker och tänker... etc.. som mina vänner får stå ut med... höhö jaja!
Måste erkänna en sak också! några små fakta om mig, inget ni vill veta meeen ändå!
1. Jag har inte ätit smör på macka på ca sju-åtta år :3
2. Tycker verkligen inte om choklad.. gott i bakelser och sånt men verkligen ingen favvo.
3. Jag brukar ofta skratta åt saker jag själv säger/skriver sen kommer jag liksom på hur knasigt det är att skratta åt sina egna skämt/sägelser och garvar ännu mer åt mig själv!
4. Det finns många personer som jag bara inte tål, tyvärr.
5. saknar verkligen norrland. inget är liksom "perfekt" ja menar här där jag bor nu är allt så himla ytligt! man får verkligen inte känna sig bra. och min kära lilla by vid namn Hackås! Underbar plats alltså, allt är så himla lugnt. händer i princip inget alls. ganska skönt tycker jag!
6. Jag tycker att månen och solen hade vart så mycket finare om dom hade ögon, näsa och mun.
7. Det är verkligen knasigt att jag går runt och är missnöjd över hur jag ser ut och hur jag har det och samtidigt svälter små barn någonstans och skulle göra hur mke som helst för att vara jag D:
Det här ytterst intressanta inlägget tillägnar jag min käraste bästaste vän Filiph!

Måste bara skriva att jag kände mig himla formell i den här texten... vet inte varför :c
sov gott, det ska jag försöka med.

Kommentarer
Postat av: Fffffiliph

Awwiiee :') Bästavän<3

2012-01-23 @ 21:42:15
Postat av: Almaaa

hihi, jag älskar dig bestisfestis! <3

2012-01-24 @ 09:09:33
URL: http://enlitenflickahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0