You wont bring me down boy, it's hard to fight but i can handle it.

Hejsan mina käraste! Jag insåg att jag inte vinner något på en bloggpaus. Måste tänka på annat än gårdagen!
Tänkte att jag lägger ut några bilder på mig imorgon för då ska jag ändå sminka mig oså.. Lite dumt att jag inte vill lägga ut bilder på mig utan smink och så.. men jag känner mig obekväm utan det tyvärr.
Jag lyssnar iaf på rätt så fin musik just nu. Ska försöka lyssna lite på musik som vanligt alltså. Måste få sjunga mer alltså, rätt så surt att pappa inte har så många spelningar pga ett projekt som han håller på med ! Stolt över min far.
Ska ta och käka lite underbar glass nu från " Häagen dazs" eller vad det heter :3 gott är det iaf! Kramar i massor från en deppig tjej.

Kommentarer
Postat av: Wilma<3

Hej älskling!..♥

Saknar dig så sjukt mycket!!;(

Älskar dig mest av allt!♥

2012-01-29 @ 15:12:37
URL: http://wilmasundquist.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Why so deppig? :)

2012-01-30 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0