I'm falling to pieces.

Hej sötisar!
Har inte orkat blogga, men gör det nu iallafall.
Igår var jag + min klass + några åttor från tånga och monte på spritrakan och grillade. Det var jävligt mysigt, lite småkalt men det får man leva med. Lärde känna lite nytt folk och det är ju aldrig fel.
Jag är riktigt bra på att grilla, för er som ville veta alltså.
Men idag har jag inte gjort så himla mycket, veckan har varit väldigt fullbokad med grejer. Så det var ganska skönt att inte ha så mycket att göra idag. Har typ bara packat, lyssnat på musik, smsat och ätit happymeal haha.
Är så jävla sugen på att sjunga nu förrästen, att stå inför massor av folk och bara ge gärnet. Åh, tagga skolavslutningen! Kommer nog gråta en hel del, fyfan..
Är jävligt frustrerad över en grej.. JAG KAN INTE BAKA! vi har packat ner alla baksaker, så jag får inte baka på en vecka ungefär. haha, åh tortyr. Sist jag bakade var i tisdags, och jag har redan typ abstinens!? åh, jobbigt.
sisådär halvful idag. haha
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0