Chillar galet.

Just nu ligger jag på en madrass på golvet och myser i mina värmetofflor. Har världens mensvärk, så det är inte så kul. Känner att jag är på världens sämsta humör med. Måste städa rummet också, farsan ska ta en bild på min säng så vi kan sälja den. den är så himla elak. Kan knappt räkna hur många gånger jag ramlat ner från den.. Men ja, vårat hus ligger ute för försäljning nu. Hoppas någon köper det snart, vill hem nu. Det är typ galet vad jag saknar mina vänner i norrland. fytusan. Tänker inte lägga ut någon bild på mig idag, hela jag är kaos..
Väntar på att min telefon ska plinga till å. Orkar inte smsa någon, smsa mig ni så blir jag glad. haha ja.
Är så himla trött. vill inte på skolan imorn.. Jag orkar inte. men men, jag får väl se till att sova rejält inatt så jag vaknar imorn. Jaja, ska fixa mig en kopp te nu. blev hungrig nu också...  tror det finns oxfilé sen igår haha, jag tror jag tattar den.
hejdå.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0