Don't trust anyone, cause even your own shadow leaves you when you're in darkness.

Idag har jag varit i skolan. Det var nog den värsta dagen på länge om jag ska vara ärlig.. Vi fick gå på en stadsvandring i en timma typ, hade ont i mina ben innan men det är så mycket värre nu :c
Min minsta lillebror har magsjuka, och min andra lillebror ramlade av sin cykel (tror han krocka med en annan kille) så han fick sy fem stygn i benet. fyfan.
Men jag har iallafall övertalat min kära far att köpa makrill åt mig ♥♥♥
haha, det är gott.
Ahjustja det var någon som kom o tog kort på vårat hus idag, inne oså. Känns ganska läskigt att jag flyttar om några månader. typ overkligt, men det blir bäst såhär i slutändan. Men fan va jag kommer sakna alla, åh får lite ångest nu.
Tog några egobilder.
känner mig kaos, ser ut som det också.

Kommentarer
Postat av: .

Vart ska du flytta?

2012-03-09 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0