egobildeer

Nu sitter jag och lyssnar på musik, är på sånt där knashumör.. så jag tog massa fula egobilder med min webbcam. hehe, åh jag kommer ångra att jag la ut dom men men..
åh juste! på onsdag nästa vecka åker jag till Sveg :D sen är jag liksom hemma! Kommer alltså vara där uppe i 2,5 veckor, alltså i hackås, sveg, hede, vemdalen och östersund! Så om ni vill ses så får ni höra av er :) har dom första fem dagarna planerade, så ni får se till o höra av er snabbt! Åh, är sjukt taggad.. får snart träffa mina fina vänner, tagga,tagga,tagga!
ser ut som en knasig fisk typ.
fin pussmun, sne osv.
hihi.
fisk, igen.
charmig tjej. hejdå
xoxo

Kommentarer
Postat av: Filleeee

Soooooooooooewt tjej! Saknarej

2012-03-19 @ 20:14:52
Postat av: evelina

men din gulliga korvbit

2012-03-19 @ 20:48:33
Postat av: evelina igeeen

Tänkte på att din tröja va sketafin, och att jag älskar den tredje bilden, fast jag nämnde det liksom aldrig.. bättre sent än aldrig, thihihihihihhohohoohhehehehehhähäh <3

2012-03-20 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0